Szállítás és fizetés

 

A Mágneskarkötő webáruháznál büszkék vagyunk arra, hogy rugalmasan, vásárlóink igényeinek megfelelően dolgozzuk fel megrendeléseiket. Az alábbi tájékoztatót azért készítettük, hogy a szállítással és a fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket megválaszoljuk. Minden rendelés esetén fenntartjuk, hogy a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül elkészítjük és a választott futárszolgálatnak átadjuk a csomagot.

A rendelés teljesítésének időtartamát befolyásolhatja a választott fizetési mód:

  – Előre utalás: amennyiben ezt a fizetési opciót választja, banki átutalással szükséges kiegyenlítenie a megrendelés végösszegét az alábbi kedvezményezett részére:
Név: Szilágyi Zsuzsa e.v.
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 11734004-25959664
A megrendelt termékeket kizárólag azután áll módunkban átadni szállításra, miután az átutalt összeg megérkezett a bankszámlánkra. Elektronikus számláját így még a csomag feladása előtt megkapja e-mailben.
A kiszállításkor Önnek nincs más teendője, mint átvenni a csomagot, a futárnak vagy a csomagponton / automatánál nem kell már fizetnie.
Amennyiben az átutalás nem érkezik meg 8 napon belül a bankszámlánkra, úgy megrendelését töröljük a rendszerünkből. Rendelést kizárólag akkor törlünk, hogyha emlékeztető elektronikus levelünkre írásban adott válaszként arról másképp nem nyilatkozik.

  – Utánvét: amennyiben ezt a fizetési opciót választja, a csomag átvételekor szükséges kifizetnie a rendelés végösszegét a futárnak (készpénzzel vagy bankkártyával) vagy a csomagautomatánál (bankkártyával).
Ennek megfelelően előre semmilyen fizetési kötelezettsége nincs webáruházunk felé, a megrendelt termékeket a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül feladjuk az Ön részére.
Elektronikus számláját papír alapon nem mellékeljük a csomagban. A rendelés végösszegének a kifizetéséről akkor kapja meg a számlát, amikor az utánvét összeget az adott futárszolgálat átutalta a bankszámlánkra, ami akár több munkanappal is a kiszállítás után történik.

Választható szállítási opciók:

 

Futárszolgálat / szállítási mód Szolgáltatás ára Várható szállítási idő*
Előre utalás Utánvétel
GLS házhozszállítás 1300 Ft 2000 Ft 1 munkanap
csomagpont 1300 Ft 2000 Ft 1 munkanap
FoxPost csomagautomata 880 Ft 1300 Ft 1-5 munkanap
Posta** házhozszállítás (ajánlott levél) 500 Ft 2-5 munkanap
* miután webáruházunk átadta a csomagot a szállítónak (ami rendeléstől számított max. +2 munkanapot jelent)
** postai úton kizárólag medálokat, gyűrűket és külön rendelt láncszemeket adunk fel

  A várható szállítási időket webáruházunk tapasztalatai alapján adtuk meg, kizárólag a GLS garantál 1 munkanapos kiszállítást. Az ünnepek előtti időszakokban a szállítási idők hosszabbak lehetnek.

Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat egymást követő két munkanapon kísérli meg a csomagok kiszállítását. A GLS a kiszállítás napjának reggelén SMS-ben megküldi a címzett részére a futár telefonszámát, valamint a várható kézbesítési időt, 3 órás időintervallumot megjelölve.

FoxPost csomagautomata esetén kb. 3 munkanap áll a vásárló rendelkezésére a csomag átvételére, a célautomatába való érkezéstől számítva. A FoxPost SMS értesítést küld, amikor a csomag megérkezik a célautomatába, pontosan megjelölve, hogy mely időpontig vehető át a csomag, a kiválasztott áruház nyitvatartási idejében.

Postai ajánlott levél esetén (mely kizárólag kisebb termékek: medálok, gyűrűk (díszdoboz nélkül) és külön rendelt láncszemek esetén választható szállítási opció) a kézbesítő egyszer kísérli meg házhoz vinni a levelet, és amennyiben nem jár sikerrel, értesítőt hagy a postaládában, mellyel 10 munkanapig lehet az illetékes postán átvenni a levelet.

 Amennyiben elmulasztja átvenni a csomagját és az visszakerül hozzánk, kizárólag abban az esetben kíséreljük meg újra a csomag feladását, hogyha erre irányuló szándékát írásban jelzi felénk, valamint vállalja, hogy a felmerülő szállítási költségeket megtéríti.

 – Előre utalás esetén ez azt jelenti, hogy a már elutalt és teljesített szállítás költségét nem áll módunkban visszautalni. Illetve addig visszatartjuk a csomag újbóli feladását, amíg a másodszori kiszállítás költsége nem érkezik meg a bankszámlánkra.

 – Utánvétel esetén, amennyiben újbóli szállítás szükséges, a szállítási költségeket (első és második szállításét is) előre utalással kérjük rendezni. Ilyenkor utánvéttel már csak a termékek árának rendezését fogadjuk el.

Amennyiben a rendelés végösszege eléri a 16.000 Ft-ot, ezért ingyenes szállításra jogosult, abban az esetben webáruházunk egyszeri ingyenes szállítást biztosít. Hogyha szükség van a csomag újbóli feladására, szintén előre utalással kérjük rendezni a második szállítás költségét. (A termékek árát természetesen ilyen esetben is lehet utánvétellel rendezni.) 

Hogy az ilyen kellemetlen eseteket elkerüljük, kérjük mindig ellenőrizzék az értesítési telefonszámot és a szállítási címet a rendelés véglegesítése előtt! Valamint ha tudnak olyan napokról, amikor biztosan nem alkalmas a futár érkezése, jelezzék nekünk megrendeléskor megjegyzésben vagy külön emailben vagy akár telefonon, hogy annak megfelelően adjuk át a csomagot kiszállításra. (Akár a több héttel későbbi teljesítést is rugalmasan kezeljük.)

Termékek cseréje vagy vásárlástól való elállás 

Lehetősége van a megvásárolt termék kicserélésére. Amennyiben másik típusra szeretné cserélni – nem a termék minőségével kapcsolatos kifogás miatt – értesítsen bennünket a kiszállítástól számított 3 munkanapon belül és GLS csomagcsere szolgáltatással megküldjük az Ön által választott terméket. Ez azt jelenti, hogy Önnek nem kell visszaküldenie számunkra a terméket, hanem a futárnak akkor kell átadnia az először kapott csomagot, mikor a másodikat kézbesíti. Ezt a szolgáltatást 2600 Ft előre utalása vagy utánvétes fizetés esetén 3300 Ft-ért biztosítjuk.

Minőségi kifogás, hibás termék miatti csere szállítási költsége webáruházunkat terheli, viszont minden esetben kérjük a termék webáruházunkhoz való visszajuttatását, hogy ellenőrizzük a hibát és lehetőség szerint javítsuk azt. (Például hibás kapocs esetén sem küldünk egy másodikat, hanem garanciális javítás keretében cseréljük azt, a törvényileg aktuálisan érvényben lévő jótállási időn belül.)

Amennyiben a termék átvételét követően 14 napon belül eláll a vásárlástól – nem a termék minőségével kapcsolatos kifogás miatt – és erről írásban értesít minket, úgy a webáruházunk a megrendelt termék árát, valamint a termék visszaküldésének – a webáruházban is elérhető szolgáltatások közül a legolcsóbb – költségét téríti meg a vásárlónak. Ezt az összeget alapvetően 14 napon belül szükséges megtérítenünk, azonban fenntartjuk a jogot arra, hogy azt a termék webáruházunkhoz való hiánytalan és sértetlen állapotban (melyet 2 munkanapon belül ellenőrzünk) való megérkezéséig visszatartjuk.

Minőségi kifogás miatti elállás esetén a webáruháznak fizetett teljes összeget (mindkét szállítási költséget beleértve) visszautaljuk a vásárlónak, de itt is fenntartjuk a jogot arra, hogy kivizsgáljuk a hibát az összeg visszatérítése előtt, melyet a webáruházhoz való visszaérkezéstől számított 2 munkanapon belül megteszünk. Amennyiben a reklamációt nem fogadjuk el, úgy webáruháztól a vásárlóhoz való kiszállítás költségét nem áll módunkban visszatéríteni.

Amennyiben a termék átvétele előtt eláll a vásárlástól és erről a csomag feladása előtt írásban értesít minket, az előre elutalt teljes összeget visszatérítjük. A csomag feladását akkor tekintjük teljesítettnek, mikor erről e-mailben értesítjük a vásárlót. Amennyiben a termék feladását követően áll el a vásárlástól és a terméket nem veszi át, abban az esetben a már felmerült szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni.

A megrendelés során hibásan megadott elérhetőségek miatt felmerülő plusz költségek minden esetben a vásárlót terhelik. Hibásan megadott email cím esetén nem fogadunk el a tájékoztatás elmaradására vonatkozó hivatkozást. Hibásan megadott telefonszám vagy cím esetén pedig nem áll módunkban a meghiúsult szállítások költségét megtéríteni.

 

A tájékoztató nem teljes, további részleteket az Általános Szerződési Feltételekben olvashat vagy lépjen velünk kapcsolatba a Kapcsolat menüpontban (a lap alján) megadott elérhetőségek egyikén.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás