Szállítás és fizetés
A Mágneskarkötő webáruháznál büszkék vagyunk arra, hogy rugalmasan, vásárlóink igényeinek megfelelően dolgozzuk fel megrendeléseiket. Az alábbi tájékoztatót azért készítettük, hogy a szállítással és a fizetéssel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket megválaszoljuk. Minden rendelés esetén fenntartjuk, hogy a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül elkészítjük és a választott futárszolgálatnak átadjuk a csomagot.
A rendelés teljesítésének időtartamát befolyásolhatja a választott fizetési mód:
– Előre utalás: amennyiben ezt a fizetési opciót választja, banki átutalással szükséges kiegyenlítenie a megrendelés végösszegét az alábbi kedvezményezett részére:
Név: Szilágyi Zsuzsa e.v.
Számlavezető pénzintézet: Raiffeisen Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 12046119-01984788-00100008
A megrendelt termékeket kizárólag azután áll módunkban átadni szállításra, miután az átutalt összeg megérkezett a bankszámlánkra. Elektronikus számláját így még a csomag feladása előtt megkapja e-mailben.
A kiszállításkor Önnek nincs más teendője, mint átvenni a csomagot, a futárnak vagy a csomagponton / automatánál nem kell már fizetnie.
Amennyiben az átutalás nem érkezik meg 8 napon belül a bankszámlánkra, úgy megrendelését automatikusan töröljük a rendszerünkből, a kiválasztott termék pedig újra elérhető készletünkre kerül, így nem tudjuk biztosítani, hogy a 8 napon lejárta után is a rendelkezésre tudjuk bocsátani, amennyiben mégis igényt tartana rá.
– Utánvét: amennyiben ezt a fizetési opciót választja, a csomag átvételekor szükséges kifizetnie a rendelés végösszegét a futárnak (készpénzzel vagy bankkártyával), a csomagponton (csomagponttól függően készpénzzel, esetleg bankkártyával) vagy a csomagautomatánál (kizárólag bankkártyával).
Ennek megfelelően előre semmilyen fizetési kötelezettsége nincs webáruházunk felé, a megrendelt termékeket a megrendelés beérkezését követő 2 munkanapon belül feladjuk az Ön részére.
Elektronikus számláját papír alapon nem mellékeljük a csomagban. A rendelés végösszegének a kifizetéséről akkor kapja meg a számlát, amikor az utánvét összeget az adott futárszolgálat átutalta a bankszámlánkra, ami akár több munkanappal is a kiszállítás után történik.
Választható szállítási opciók:
Futárszolgálat / szállítási mód | Szolgáltatás ára | Várható szállítási idő* | ||
Előre utalás | Utánvétel | |||
GLS | házhozszállítás | 1700 Ft | 2500 Ft | 1 munkanap |
csomagpont | 1700 Ft | 2500 Ft | 1 munkanap | |
FoxPost | csomagautomata | 1150 Ft | 1550 Ft | 1-5 munkanap |
* miután webáruházunk átadta a csomagot a szállítónak (ami a megrendeléstől számított maximum +2 munkanapot jelent) |
A várható szállítási időket webáruházunk tapasztalatai alapján adtuk meg, kizárólag a GLS garantál 1 munkanapos kiszállítást. Az ünnepek előtti időszakokban a szállítási idők hosszabbak lehetnek.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat egymást követő két munkanapon kísérli meg a csomagok kiszállítását. A GLS a kiszállítás napjának reggelén SMS-ben megküldi a címzett részére a futár telefonszámát, valamint a várható kézbesítési időt, 3 órás időintervallumot megjelölve.
FoxPost és GLS csomagautomata esetén kb. 3 munkanap áll a vásárló rendelkezésére a csomag átvételére, a célautomatába való érkezéstől számítva. A FoxPost SMS és/vagy Viber, a GLS SMS-ben és/vagy email üzenetben értesítést küld, amikor a csomag megérkezik a célautomatába, pontosan megjelölve, hogy mely időpontig vehető át a csomag, a kiválasztott áruház nyitvatartási idejében (kültéri automaták esetén 0-24-ben).
Amennyiben elmulasztja átvenni a csomagját és az visszakerül hozzánk, kizárólag abban az esetben kíséreljük meg újra a csomag feladását, hogyha erre irányuló szándékát írásban jelzi felénk, valamint vállalja, hogy a felmerülő szállítási költségeket – a sikertelen kiszállítás költségeit is – megtéríti.
– Előre utalás esetén ez azt jelenti, hogy a már elutalt és teljesített szállítás költségét nem áll módunkban visszautalni. Illetve addig visszatartjuk a csomag újbóli feladását, amíg a másodszori kiszállítás költsége nem érkezik meg a bankszámlánkra.
– Utánvétel esetén, amennyiben újbóli szállítás szükséges, a szállítási költségeket (első és második szállításét is) előre utalással kérjük rendezni. Ilyenkor utánvéttel már csak a termékek árának rendezését fogadjuk el.
Amennyiben a rendelés végösszege eléri a 24.000 Ft-ot, ezért ingyenes szállításra jogosult, abban az esetben webáruházunk egyszeri ingyenes szállítást biztosít. Hogyha szükség van a csomag újbóli feladására, szintén előre utalással kérjük rendezni a második szállítás költségét. (A termékek árát természetesen ilyen esetben is lehet utánvétellel rendezni.)
Hogy az ilyen kellemetlen eseteket elkerüljük, kérjük mindig ellenőrizzék az értesítési telefonszámot és a szállítási címet a rendelés véglegesítése előtt! Valamint ha tudnak olyan napokról, amikor biztosan nem alkalmas a futár érkezése, jelezzék nekünk megrendeléskor megjegyzésben vagy külön emailben vagy akár telefonon, hogy annak megfelelően adjuk át a csomagot kiszállításra. (Akár a több héttel későbbi teljesítést is rugalmasan kezeljük.)
Termékek cseréje vagy vásárlástól való elállás
Lehetősége van a megvásárolt termék kicserélésére. Amennyiben másik típusra szeretné cserélni – nem a termék minőségével kapcsolatos kifogás miatt – értesítsen bennünket a kiszállítástól számított 3 munkanapon belül és GLS csomagcsere szolgáltatással megküldjük az Ön által választott terméket. Ez azt jelenti, hogy Önnek nem kell visszaküldenie számunkra a terméket, hanem a futárnak akkor kell átadnia az először kapott csomagot, mikor a másodikat kézbesíti. Ennek a szolgáltatásnak az árát az aktuálisan érvényben lévő szállítási költségek figyelembe vételével kalkuláljuk ki Önnek.
Minőségi kifogás, hibás termék miatti csere szállítási költsége webáruházunkat terheli, viszont minden esetben kérjük a termék webáruházunkhoz való visszajuttatását, hogy ellenőrizzük a hibát és lehetőség szerint javítsuk azt. (Például hibás kapocs esetén sem küldünk egy másodikat, hanem garanciális javítás keretében cseréljük azt, a törvényileg aktuálisan érvényben lévő jótállási időn belül.)
Amennyiben a termék átvételét követően 14 napon belül eláll a vásárlástól – nem a termék minőségével kapcsolatos kifogás miatt – és erről írásban értesít minket, úgy a webáruházunk a megrendelt termék árát, valamint a termék visszaküldésének – a webáruházban is elérhető szolgáltatások közül a legolcsóbb – költségét téríti meg a vásárlónak. Ezt az összeget alapvetően 14 napon belül szükséges megtérítenünk, azonban fenntartjuk a jogot arra, hogy azt a termék webáruházunkhoz való hiánytalan és sértetlen állapotban (melyet 2 munkanapon belül ellenőrzünk) való megérkezéséig visszatartjuk.
Minőségi kifogás miatti elállás esetén a webáruháznak fizetett teljes összeget (mindkét szállítási költséget beleértve) visszautaljuk a vásárlónak, de itt is fenntartjuk a jogot arra, hogy kivizsgáljuk a hibát az összeg visszatérítése előtt, melyet a webáruházhoz való visszaérkezéstől számított 2 munkanapon belül megteszünk. Amennyiben a reklamációt nem fogadjuk el, úgy webáruháztól a vásárlóhoz való kiszállítás költségét nem áll módunkban visszatéríteni.
Amennyiben a termék átvétele előtt eláll a vásárlástól és erről a csomag feladása előtt írásban értesít minket, az előre elutalt teljes összeget visszatérítjük. A csomag feladását akkor tekintjük teljesítettnek, mikor erről e-mailben értesítjük a vásárlót. Amennyiben a termék feladását követően áll el a vásárlástól és a terméket nem veszi át, abban az esetben a már felmerült szállítási költséget nem áll módunkban visszatéríteni.
A megrendelés során hibásan megadott elérhetőségek miatt felmerülő plusz költségek minden esetben a vásárlót terhelik. Hibásan megadott email cím esetén nem fogadunk el a tájékoztatás elmaradására vonatkozó hivatkozást. Hibásan megadott telefonszám vagy cím esetén pedig nem áll módunkban a meghiúsult szállítások költségét megtéríteni.
A tájékoztató nem teljes, további részleteket az Általános Szerződési Feltételekben olvashat vagy lépjen velünk kapcsolatba a Kapcsolat menüpontban (a lap alján) megadott elérhetőségek egyikén.