Gyakran ismételt kérdések
A mágneses ékszerek viselése kiválthatja-e a gyógyszerek szedését?
NEM! Ugyan az üzletünkben lévő termékek jó hatással lehetnek szervezetünkre, pl. segíthetnek a magas vérnyomás enyhítésében, de ez nem jelenti azt, hogy viselésük helyettesítheti az orvos által előírt kezelést.
Amennyiben egészségügyi szakvéleményre van szüksége, hogy érdemes-e, lehet-e Önnek mágneses ékszert viselnie meglévő tünetei és/vagy kezelései mellett, kérjük ezzel kapcsolatban kezelőorvosánál tájékozódjon, mivel kollégáink nem jogosultak diagnosztizálni vagy szakvéleményt adni.
Milyen esetekben nem javasolt a mágneses ékszerek viselése?
Amennyiben valaki epilepsziás vagy pace maker-rel él, a mágneses ékszerek viselése nem javasolt.
Hogyan zajlik a fizetés és a rendelésfeldolgozás?
Miután leadta rendelését a „Kosár” menüpontban, amennyiben előreutalást választott, egy automatikus Díjbekérő email-t fog kapni. Kérjük, kövesse az ebben foglaltakat a fizetéshez, és ezzel a rendelés véglegesítéséhez. Amennyiben ez megtörtént, Számlaértesítő email-t fog kapni a webáruháztól, amelyből letöltheti aktuális számláját. Ez ezt jelenti, hogy feldolgoztuk a rendelését, és csomagját lehetőség szerint mihamarabb átadjuk a választott szállítónak (maximum 2 munkanapon belül).
Utánvételes vásárlás esetén rendelését haladéktalanul feldolgozzuk, és maximum 2 munkanapon belül feladjuk a csomagját. Számláját akkor áll módunkban elküldeni Önnek egy Számlaértesítő email-ben, amikor (a termék átvételét követően) a fuvarozó által elutalt összeg megérkezett bankszámlánkra vagy a postai utalványt átvettük. Amennyiben annak ellenére, hogy utánvételes fizetési opciót választott, mégis kapott tőlünk Díjbekérő email-t, azt kérjük, tekintse tárgytalannak.
Mivel elektronikus számlákkal dolgozzunk, papír alapon nem küldünk Önnek számlát. Megértésüket köszönjük!
Mikor érkezik meg a megrendelt csomag vagy ajánlott küldemény?
Utánvételes vásárlás esetén a csomagot a rendelést követő 2 munkanapon feladjuk, és az a választott szolgáltatástól függően 1-5 munkanap alatt kiszállításra kerül. (GLS: 1 munkanap, FoxPost: 1-4 munkanap, Posta: 1-5 munkanap a csomag feladásától számítva.)
Előreutalás esetén a csomagot maximum 2 munkanapon belül feladjuk, onnantól számítva, hogy annak ellenértéke megérkezett a Mágneskarkötő webáruház bankszámlájára.
Tudom követni a csomagomat? Kapok értesítést a kiszállítás időpontjáról?
Aznap, amikor a csomagot feladtuk, küldünk Önnek egy értesítő email-t a csomag nyomonkövetési számával. Ezzel a számmal a GLS, illetve a FoxPost csomagküldő szolgálatok honlapján meg tudja nézni a csomag aktuális helyzetét.
A GLS a kiszállítás napján SMS-ben jelzi Önnek, hogy mely időintervallumban várható a futár.
A FoxPost pedig SMS-ben, Viber üzenetben és/vagy email formájában értesíti, amikor a csomag megérkezett az Ön által választott csomagautomatába. A csomagot 3 napig van lehetősége kivenni a csomagautomatából, az Ön által megjelölt bevásárlóközpont nyitvatartási idejében.
A postai ragszámokkal az Ön által megadott PostaPonton érdeklődhet, kb. 3 nappal (akár szombaton is érkezhet a csomag) a feladás után érdemes érdeklődni, a Posta külön értesítést nem küld arról, hogy megérkezett a csomag a PostaPontra. Itt maximum 10 munkanapig őrzik meg az Önnek címzett küldeményt.
Van-e lehetőség az ékszerek hosszának állítására? Megkapom-e a kiszedett láncszemeket?
Amennyiben a rendelésben megadja, hogy milyen hosszúra szeretné az ékszert, mi beállítjuk Önnek. Kérjük vegye figyelembe a láncok elemeire vonatkozó információt a hossz megadásánál! Van lehetőség toldásra is, de kérjük ebben az esetben először lépjen velünk kapcsolatba a megadott email-címen, hogy megerősítsük, mikorra tudjuk Önnek biztosítani a hosszabb karkötőt. A kiszedett láncszemeket elküldjük a csomagban, hogyha erre nem tart igényt, kérjük megjegyzésben jelezze a rendelés leadásánál. Ha nem biztos a megfelelő méretben, lehetősége van láncszem kiszedő vásárlására is, hogy saját maga állíthassa be az ékszer hosszát.