Gyakran ismételt kérdések

A mágneses ékszerek viselése kiválthatja-e a gyógyszerek szedését?

NEM! Ugyan az üzletünkben lévő termékek jó hatással lehetnek szervezetünkre, pl. magas vérnyomás, ez nem jelenti azt, hogy viselésük helyettesítheti az orvos által előírt kezelést.

Milyen esetekben nem javasolt a mágneses ékszerek viselése?

Amennyiben valaki epilepsziás vagy pace maker-rel él, a mágneses ékszerek viselése nem javasolt.

Hogyan zajlik a fizetés és a rendelésfeldolgozás?

Miután leadta rendelését a “Kosár” menüpontban, amennyiben előreutalást választott, egy automatikus Díjbekérő email-t fog kapni. Kérjük, kövesse az ebben foglaltakat a fizetéshez, és ezzel a rendelés véglegesítéséhez. Amennyiben ez megtörtént, Számlaértesítő email-t fog kapni a webáruháztól, amelyből letöltheti aktuális számláját. Ez ezt jelenti, hogy feldolgoztuk a rendelését, és csomagját lehetőség szerint mihamarabb átadjuk a választott szállítónak.

Utánvételes vásárlás esetén rendelését haladéktalanul feldolgozzuk, és a legközelebbi munkanap alkalmával feladjuk a csomagját. Számláját akkor áll módunkban elküldeni Önnek egy Számlaértesítő email-ben, amikor (a termék átvételét követően) a fuvarozó által elutalt összeg megérkezett bankszámlánkra vagy a postai utalványt átvettük. Amennyiben annak ellenére, hogy utánvételes fizetési opciót választott, mégis kapott tőlünk Díjbekérő email-t, azt kérjük, tekintse tárgytalannak.

Mivel elektronikus számlákkal dolgozzunk, papír alapon nem küldünk Önnek számlát. Megértésüket köszönjük!

Mikor érkezik meg a megrendelt csomag vagy ajánlott küldemény?

Utánvételes vásárlás esetén a csomagot már a rendelést követő munkanapon feladjuk, és az a választott szolgáltatástól függően 1-5 munkanapon kiszállításra kerül. (GLS: 1-2 munkanap, FoxPost: 1-4 munkanap, Posta: 1-5 munkanap a csomag feladásától számítva.)
Előreutalás esetén a csomagot aznap adjuk fel, mikor annak ellenértéke megérkezik a Mágneskarkötő webáruház bankszámlájára. 

Tudom követni a csomagomat? Kapok értesítést a kiszállítás időpontjáról?

Aznap, amikor a csomagot feladtuk, küldünk Önnek egy értesítő email-t a csomag nyomonkövetési számával. Ezzel a számmal a GLS, illetve a FoxPost csomagküldő szolgálatok honlapján meg tudja nézni a csomag aktuális helyzetét.
A GLS a kiszállítás napján SMS-ben jelzi Önnek, hogy mely időintervallumban várható a futár.
A FoxPost pedig SMS-ben értesíti, amikor a csomag megérkezett az Ön által választott csomagautomatába. A csomagot 3-5 napig van lehetősége kivenni a csomagautomatából, az Ön által megjelölt bevásárlóközpont nyitvatartási idejében. 
A postai ragszámokkal az Ön által megadott PostaPonton érdeklődhet, kb. 3 nappal (akár szombaton is érkezhet a csomag) a feladás után érdemes érdeklődni, a Posta külön értesítést nem küld arról, hogy megérkezett a csomag a PostaPontra. Itt maximum 10 munkanapig őrzik meg az Önnek címzett küldeményt.

Van-e lehetőség az ékszerek hosszának állítására? Megkapom-e a kiszedett láncszemeket?

Amennyiben a rendelésben megadja, hogy milyen hosszúra szeretné az ékszert, mi beállítjuk Önnek. Kérjük vegye figyelembe a láncok elemeire vonatkozó információt a hossz megadásánál! Van lehetőség toldásra is, de kérjük ebben az esetben először lépjen velünk kapcsolatba a megadott email-címen, hogy megerősítsük, mikorra tudjuk Önnek biztosítani a hosszabb karkötőt. A kiszedett láncszemeket elküldjük a csomagban, hogyha erre nem tart igényt, kérjük megjegyzésben jelezze a rendelés leadásánál. Ha nem biztos a megfelelő méretben, lehetősége van láncszem kiszedő vásárlására is, hogy saját maga állíthassa be az ékszer hosszát.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás